Otázky a odpovědi

Aktuální informace

Vstupné vracíme z důvodu zrušení představení

Sledujte aktualizované informace zde. Platbu za vstupenky odešleme do 18. 12. 2020.


Ptáte se

Jak jste se připravili na pandemii v divadle?

Máme zakoupené dezinfekční stojany a ozónové generátory do hlediště. Na všech WC je již nyní připravená dezinfekce a papírové, jednorázové ručníky. Částečně jsme vymalovali, upravili pokladnu a vestibul divadla. Zaměstnanci musí dodržovat přísná pravidla. Ostatní záleží na divácích. Je třeba nechodit k pokladně, natož do hlediště divadla, s příznaky respiračních onemocnění.

Jak to bude s předplatným 2020?

Skupinu E a M jsme pro rok 2020 zrušili a celé úhrady z roku 2020 převádíme na rok 2021 bez doplatku. Skupiny A, B, C a D převádíme na rok 2021 s výhodným doplatkem, který bude nutné uhradit do 29. 1. 2021. Všechny předplatitele informujeme postupně individuálně. Pokud nebude zájem o převedení předplatného na rok 2021, vrátíme poměrnou část vstupného na účet v lednu 2021. Předplatitelům, kteří budou pokračovat v předplatném i v roce 2021, vydáme nové předplatenky v lednu 2021.

Jsem předplatitel skupiny E 2020, dostanu slíbený kupón na slevu za 1 představení?

Ano, na kupón máte nárok i po zrušení celé skupiny. Kupón nezasíláme, protože se nám doporučené dopisy vrací zpět, a obyčejnou poštou je nemůžeme zaslat. Kupón je možné vyzvedávat po otevření pokladny divadla s předplatenkou skupiny E až do 29. 1. 2021.

Jsem předplatitel skupiny A 2020, dostanu slíbený kupón na slevu za představení Finský kůň?

Ano, na kupón máte stále nárok, naše nabídka platí pro předplatitele, kteří si zajistí předplatné na rok 2021. Kupón nezasíláme, protože se nám doporučené dopisy vrací zpět, a obyčejnou poštou je nemůžeme zaslat. Kupón je možné vyzvedávat po otevření pokladny divadla s předplatenkou skupiny A až do 29. 1. 2021.

Nepřišlo mně potvrzení rezervace?

Zřejmě jste uvedli špatný email nebo došlo k nechtěnému překlepu. Pokud máte registraci, přihlaste se, a v odkazu "Můj účet" si můžete zkontrolovat své rezervace a opravit e-mail v odkazu Můj účet. Nemáte-li registraci, ověřte rezervaci telefonicky na 321 727 719 v otevírací době pokladny.