Otázky a odpovědi

Aktuální informace

Vstupné vracíme z důvodu zrušení představení

Sledujte aktualizované informace zde.


Ptáte se

Nepřišla mně částka za vrácené vstupenky, jak mám postupovat?

Nejdříve si ověřte, zda vstupné opravdu nemáte vrácené. Vstupné je možné vrátit pouze formou, jakou bylo uhrazeno, částky tedy vracíme na účty, ze kterých byla úhrada provedena. Máte-li registraci na našich web stránkách, zkontrolujte si Můj účet a ověřte, zda jsou vstupenky stornované. V případě nejasností nás kontaktujte na obchod@divadlokolin.cz a nezapomeňte uvést název pořadu, čísla vstupenek a číslo účtu. Údaje prověříme a napíšeme vám, kdy jsme částku vrátili.

Dokdy musím vrátit vstupenky?

Do 1 měsíce. Pokud byly vstupenky hrazeny z účtu či platební kartou, vracíme vstupné automatiky (o vstupné nežádejte). V případě klasických vstupenek zakoupených v pokladně divadla, je podle obchodních podmínek, nutné zažádat o vrácení vstupného do 1 měsíce od termínu zrušeného pořadu. Stačí zaslat na email obchod@divadlokolin.cz 11místné číslo vstupenky a účet, na který vstupné vrátíme. Nebo nás kontaktujte na telefonu 321 727 719. Na otevření pokladny nečekejte.

Jak jste se připravili na zvýšené hygienické nároky v divadle?

Máme zakoupené dezinfekční stojany a ozónové generátory do hlediště. Na všech WC je již nyní připravená dezinfekce a papírové, jednorázové ručníky. Částečně jsme vymalovali, upravili pokladnu a vestibul divadla. Zaměstnanci musí dodržovat přísná pravidla. Ostatní záleží na divácích. Je třeba nechodit k pokladně, natož do hlediště divadla, s příznaky respiračních onemocnění.

Jak to bude s předplatným 2020?

Skupinu E a M jsme pro rok 2020 zrušili a celé úhrady z roku 2020 převádíme na rok 2021 bez doplatku. Skupiny A, B, C a D převádíme na rok 2021 s výhodným doplatkem, který bude nutné uhradit do 18. 2. 2021. Pokud nebude zájem o převedení předplatného na rok 2021, vrátíme poměrnou část vstupného na účet v lednu 2021. Předplatitelům, kteří budou pokračovat v předplatném i v roce 2021, vydáme nové předplatenky v únoru 2021.

Jsem předplatitel skupiny E 2020, dostanu slíbený kupón na slevu za 1 představení?

Ano, na kupón máte nárok i po zrušení celé skupiny a platí pro předplatitele, kteří si zakoupí předplatné na rok 2021. Kupón nezasíláme, protože se nám doporučené dopisy vrací zpět, a obyčejnou poštou je nemůžeme zaslat. Kupón je možné vyzvedávat po otevření pokladny divadla s předplatenkou skupiny E 2020 až do 26. 2. 2021.

Jsem předplatitel skupiny A 2020, dostanu slíbený kupón na slevu za představení Finský kůň?

Ano, na kupón máte stále nárok, naše nabídka platí pro předplatitele, kteří si zakoupí předplatné na rok 2021. Kupón nezasíláme, protože se nám doporučené dopisy vrací zpět, a obyčejnou poštou je nemůžeme zaslat. Kupón je možné vyzvedávat po otevření pokladny divadla s předplatenkou skupiny A 2020 do 26. 2. 2021.

Nepřišlo mně potvrzení rezervace?

Zřejmě jste uvedli špatný email nebo došlo k nechtěnému překlepu. Pokud máte registraci, přihlaste se, a v odkazu "Můj účet" si můžete zkontrolovat své rezervace a opravit e-mail v odkazu Můj účet. Nemáte-li registraci, ověřte rezervaci telefonicky na 321 727 719 v otevírací době pokladny.