Otázky a odpovědi

Aktuální informace

Vstupenky na přeložené pořady platí na nový termín.

Diváci s příznaky onemocnění mají vstup zapovězen. Pozorujete-li na sobě příznaky nemoci nebo jste se setkali s osobou, která má Covid-19, do divadla nechoďte.

DO 15. PROSINCE 2020 PLATÍ MIMOŘÁDNÉ OPATŘENÍ ŘEDITELE, NA ZÁKLADĚ KTERÉHO VÁM VRÁTÍME VSTUPNÉ

  • vrátit vstupenky je možné nejpozději 7 dnů před pořadem

  • vstupné se vrací formou, jakou byly vstupenky divadlu uhrazeny

  1. E-VSTUPENKA - zašlete na obchod@divadlokolin.cz příjmení a jméno, název pořadu a číslo vstupenky (11místné číslo, které najdete vedle čárového kódu vstupenky). Platbu vrátíme do 1 měsíce na účet.

  2. Tištěné VSTUPENKY Z POKLADNY je nutné vrátit v pokladně divadla.

Výše uvedené informace se mohou změnit. Před návštěvou divadla si, prosíme, přečtěte aktuální informace na našem webu.


Ptáte se

Jak jste se připravili na podzimní část v divadle?

Máme zakoupené dezinfekční stojany a ozónové generátory do hlediště. Na všech WC je již nyní připravená dezinfekce a papírové, jednorázové ručníky. Částečně jsme vymalovali, upravili pokladnu a vestibul divadla. Zaměstnanci musí dodržovat přísná pravidla. Ostatní záleží na divácích. Je třeba nechodit k pokladně, natož do hlediště divadla, s příznaky respiračních onemocnění.

Proč má skupina E místo 7 představení pouze 6 představení?

Pro skupinu E jsme stačili odehrát pouze 1 představení. Z toho důvodu jsme zvolili snížení počtu představení a vyrovnání zaplacené částky, a to v podobě kupónu, který lze uplatit na slevu až do prosince roku 2021.

Jsem předplatitel skupiny E, kdy dostanu kupón na slevu?

Kupón nezasíláme, protože se nám doporučené dopisy vrací zpět, a obyčejnou poštou je nemůžeme zaslat. Kupón je možné vyzvednout v pokladně divadla po předložení předplatenky skupiny E až do 31. 10. 2020.

Jak to bude se skupinou M?

Skupinu M roku 2020 jsme nezačali ještě hrát, a proto jsme ji rozdělili a budeme hrát 3 představení na podzim 2020 a 2 představení v první polovině roku 2021. Prodej skupiny M na rok 2021 vynecháme.

Co když se na podzim vrátí pandemie?

V případě nepříznivého vývoje COVID-19 přesuneme představení na rok 2021. Zaplacené částky za předplatné 2020 budou započteny na předplatné 2021 a vyměníme jen vstupenky.

Nepřišlo mně potvrzení rezervace?

Zřejmě jste uvedli špatný email nebo došlo k nechtěnému překlepu. Pokud máte registraci, přihlaste se, a v odkazu "Můj účet" si můžete zkontrolovat své rezervace a opravit e-mail v odkazu Můj účet. Nemáte-li registraci, ověřte rezervaci telefonicky na 321 727 719 v otevírací době pokladny.