Otázky a odpovědi

Aktuální informace

Vstupné vracíme z důvodu zrušení představení

Sledujte aktualizované informace zde.


Ptáte se

Nepřišla mně částka za vrácené vstupenky, jak mám postupovat?

Nejdříve si ověřte, zda vstupné opravdu nemáte vrácené. Vstupné je možné vrátit pouze formou, jakou bylo uhrazeno, částky tedy vracíme na účty, ze kterých byla úhrada provedena. Máte-li registraci na našich web stránkách, zkontrolujte si Můj účet a ověřte, zda jsou vstupenky stornované. Ověřte také platbu vstupenek na svém účtu a připravte si opis platby. V případě nejasností nás kontaktujte na obchod@divadlokolin.cz a nezapomeňte uvést název pořadu, 11místná čísla vstupenek, číslo svého účtu a přiložte doklad o platbě vstupenek ze svého účtu. Údaje prověříme a napíšeme vám, kdy jsme částku vrátili.

Dokdy musím vrátit vstupenky na zrušený pořad?

Do 1 měsíce. Pokud byly vstupenky hrazeny z účtu či platební kartou, vracíme vstupné automaticky (o vstupné nežádejte). V případě klasických vstupenek zakoupených v pokladně divadla, je podle obchodních podmínek, nutné zažádat o vrácení vstupného do 1 měsíce od termínu zrušeného pořadu. Stačí zaslat na email obchod@divadlokolin.cz, 11místné číslo vstupenky a účet, na který vstupné vrátíme. Nebo nás kontaktujte na telefonu 321 727 719 a domluvíme se na vrácení vstupenek. Na otevření pokladny nečekejte.

Můžu vrátit vstupenky na přeložený pořad?

Vstupné vracíme na základě obchodních podmínek jen u zrušených pořadů. U přeložených pořadů můžete vyměnit vstupenky (netýká se vstupenek na předplatné - předplatenek) v pokladně divadla za voucher v hodnotě vstupného do 14dnů od oznámení změny na našem webu. Voucher (kupón) je možné uplatnit na libovolný pořad v našem divadle.

Jak je to s předplatným 2020?

Skupinu E a M jsme pro rok 2020 zrušili a celé úhrady z roku 2020 jsme převedli na rok 2021 bez doplatku. Skupiny A, B, C a D jsme převedli na rok 2021 s výhodným doplatkem, který musel být uhrazen do 31. 5. 2021. Pokud nebyl zájem o převedení předplatného na rok 2021, vraceli jsme poměrnou část vstupného za neodehraná představení roku 2020 na účet. Předplatitelům, kteří budou pokračovat v předplatném i v roce 2021, vydáváme nové předplatenky od května 2021 do srpna 2021 se slevenkou jako bonusovým dárkem.

Mám kupón, který jste vydávali předplatitelům za zrušené představení Finský kůň (sk. A) a Revizor (sk. E), můžu ho použít na slevu?

Kupón může použít předplatitel, který si zaplatil předplatné 2021, v opačném případě nebude možné kupón použít, bude zneplatněný. Kupón byl voucher (náhrada) za zrušené představení a v případě vrácení částky za všechna neodehraná představení, kupón pozbyl hodnotu.

Jsem předplatitel skupiny A 2020 nebo E 2020 a nebudu pokračovat v roce 2021, jak je to s kupóny, které jste vydávali jako náhradu za zrušené 1 představení pro tyto skupiny?

Kupón jsme vydávali jako náhradu za zrušené 1 představení ve skupině A (Finský kůň) nebo E (Revizor) a měl sloužit jako voucher na nákup předplatného v roce 2021. Kupón jsme připravili v září a netušili jsme, že nebude možné odehrát další představení v předplatném sk. A a E roku 2020. Kupón si můžete ponechat (je platný) v případě zaplacení předplatného na rok 2021. V tomto případě slouží kupón jako poděkování za vaši věrnost. Pokud nebudete pokračovat v předplatném 2021, proplatili jsme částku za neodehraná představení a vydaný kupón bude zneplatněný, protože dostanete celý přeplatek za všechna neodehraná představení, tedy i za představení Finský kůň a Revizor, na která se původně vydávala náhrada v podobě voucheru.

Jak jste se připravili na zvýšené hygienické nároky v divadle?

Máme zakoupené dezinfekční stojany a ozónové generátory do hlediště. Na všech WC je již nyní připravená dezinfekce a papírové, jednorázové ručníky. Částečně jsme vymalovali, upravili pokladnu a vestibul divadla. Zaměstnanci musí dodržovat přísná pravidla. Ostatní záleží na divácích. Je třeba nechodit k pokladně, natož do hlediště divadla, s příznaky respiračních onemocnění.

Nepřišlo mně potvrzení rezervace?

Zřejmě jste uvedli špatný email nebo došlo k nechtěnému překlepu. Pokud máte registraci, přihlaste se, a v odkazu "Můj účet" si můžete zkontrolovat své rezervace a opravit e-mail v odkazu Můj účet. Nemáte-li registraci, ověřte rezervaci telefonicky na 321 727 719 v otevírací době pokladny.