Otázky a odpovědi

Aktuální informace

Vstupné vracíme z důvodu zrušení představení

Sledujte aktualizované informace zde.


Ptáte se

Nepřišla mně částka za vrácené vstupenky, jak mám postupovat?

Nejdříve si ověřte, zda vstupné opravdu nemáte vrácené. Vstupné je možné vrátit pouze formou, jakou bylo uhrazeno, částky tedy vracíme na účty, ze kterých byla úhrada provedena. Máte-li registraci na našich web stránkách, zkontrolujte si Můj účet a ověřte, zda jsou vstupenky stornované. Ověřte také platbu na svém účtu. V případě nejasností nás kontaktujte na obchod@divadlokolin.cz a nezapomeňte uvést název pořadu, 11místná čísla vstupenek a číslo účtu. Údaje prověříme a napíšeme vám, kdy jsme částku vrátili.

Dokdy musím vrátit vstupenky na zrušený pořad?

Do 1 měsíce. Pokud byly vstupenky hrazeny z účtu či platební kartou, vracíme vstupné automaticky (o vstupné nežádejte). V případě klasických vstupenek zakoupených v pokladně divadla, je podle obchodních podmínek, nutné zažádat o vrácení vstupného do 1 měsíce od termínu zrušeného pořadu. Stačí zaslat na email obchod@divadlokolin.cz, 11místné číslo vstupenky a účet, na který vstupné vrátíme. Nebo nás kontaktujte na telefonu 321 727 719 a domluvíme se na vrácení vstupenek. Na otevření pokladny nečekejte.

Jak je to s předplatným 2020?

Skupinu E a M jsme pro rok 2020 zrušili a celé úhrady z roku 2020 převádíme na rok 2021 bez doplatku. Skupiny A, B, C a D převádíme na rok 2021 s výhodným doplatkem, který bude nutné uhradit do 31. 3. 2021. Pokud nebude zájem o převedení předplatného na rok 2021, vrátíme poměrnou část vstupného za neodehraná představení roku 2020 na účet v únoru 2021. Předplatitelům, kteří budou pokračovat v předplatném i v roce 2021, vydáme nové předplatenky v dubnu 2021.

Mám kupón, který jste vydávali předplatitelům za zrušené představení Finský kůň (sk. A) a Revizor (sk. E), můžu ho použít na slevu?

Kupón může použít předplatitel, který si zaplatil předplatné 2021, v opačném případě nebude možné kupón použít, bude zneplatněný. Kupón byl voucher (náhrada) za zrušené představení a v případě vrácení částky za všechna neodehraná představení, kupón pozbyl hodnotu.

Jsem předplatitel skupiny E 2020, dostanu slíbený kupón na slevu za představení Revizor?

Ano, na kupón máte nárok i po zrušení celé skupiny a platí pro předplatitele, kteří si zakoupí předplatné na rok 2021. Kupón je možné vyzvedávat po otevření pokladny divadla s předplatenkou skupiny E 2020 až do 31. 5. 2021.

Jsem předplatitel skupiny A 2020, dostanu slíbený kupón na slevu za představení Finský kůň?

Ano, na kupón máte stále nárok, naše nabídka platí pro předplatitele, kteří si zakoupí předplatné na rok 2021. Kupón je možné vyzvedávat po otevření pokladny divadla s předplatenkou skupiny A 2020 do 31. 5. 2021.

Jsem předplatitel skupiny A 2020 nebo E 2020 a nebudu pokračovat v roce 2021, jak je to s kupóny, které jste vydávali jako náhradu za zrušené 1 představení pro tyto skupiny?

Kupón jsme vydávali jako náhradu za zrušené 1 představení ve skupině A (Finský kůň) nebo E (Revizor) a měl sloužit jako voucher na nákup předplatného v roce 2021. Kupón jsme připravili v září a netušili jsme, že nebude možné odehrát další představení v předplatném sk. A a E roku 2020. Kupón si můžete ponechat (je platný) v případě zaplacení předplatného na rok 2021. V tomto případě slouží kupón jako poděkování za vaši věrnost. Pokud nebudete pokračovat v předplatném 2021, proplácíme částku za neodehraná představení a vydaný kupón bude zneplatněný, protože dostanete celý přeplatek za všechna neodehraná představení, tedy i za představení Finský kůň a Revizor.

Jak jste se připravili na zvýšené hygienické nároky v divadle?

Máme zakoupené dezinfekční stojany a ozónové generátory do hlediště. Na všech WC je již nyní připravená dezinfekce a papírové, jednorázové ručníky. Částečně jsme vymalovali, upravili pokladnu a vestibul divadla. Zaměstnanci musí dodržovat přísná pravidla. Ostatní záleží na divácích. Je třeba nechodit k pokladně, natož do hlediště divadla, s příznaky respiračních onemocnění.

Nepřišlo mně potvrzení rezervace?

Zřejmě jste uvedli špatný email nebo došlo k nechtěnému překlepu. Pokud máte registraci, přihlaste se, a v odkazu "Můj účet" si můžete zkontrolovat své rezervace a opravit e-mail v odkazu Můj účet. Nemáte-li registraci, ověřte rezervaci telefonicky na 321 727 719 v otevírací době pokladny.