Otázky a odpovědi

Aktuální informace

Vstupné vracíme z důvodu zrušení představení

Sledujte aktualizované informace zde.


Ptáte se

Nepřišla mně částka za vrácené vstupenky, jak mám postupovat?

Nejdříve si ověřte, zda vstupné opravdu nemáte vrácené. Vstupné je možné vrátit pouze formou, jakou bylo uhrazeno, částky tedy vracíme na účty, ze kterých byla úhrada provedena. Máte-li registraci na našich web stránkách, zkontrolujte si Můj účet a ověřte, zda jsou vstupenky stornované. Ověřte také platbu vstupenek na svém účtu a připravte si opis (potvrzení) platby. V případě nejasností nás kontaktujte na obchod@divadlokolin.cz a nezapomeňte uvést název pořadu, 11místná čísla vstupenek, číslo svého účtu a přiložte doklad o platbě vstupenek ze svého účtu. Údaje prověříme a napíšeme vám, kdy jsme částku vrátili.

Dokdy musím vrátit vstupenky na zrušený pořad?

Do 1 měsíce. Pokud byly vstupenky hrazeny z účtu či platební kartou, vracíme vstupné automaticky (o vstupné nežádejte). V případě klasických vstupenek zakoupených v pokladně divadla, je podle obchodních podmínek, nutné zažádat o vrácení vstupného do 1 měsíce od oznámení zrušení pořadu na webových stránkách MDK. Stačí zaslat na email obchod@divadlokolin.cz, 11místné číslo vstupenky a účet, na který vstupné vrátíme. Nebo nás kontaktujte na telefonu 321 727 719 a domluvíme se na vrácení vstupenek. Na otevření pokladny nečekejte.

Můžu vrátit vstupenky na přeložený pořad?

Vstupné vracíme na základě obchodních podmínek jen u zrušených pořadů. U přeložených pořadů můžete vyměnit vstupenky (netýká se vstupenek na předplatné - předplatenek) v pokladně divadla za voucher v hodnotě vstupného do 14dnů od oznámení změny na našem webu. Voucher (kupón) je možné uplatnit na libovolný pořad v našem divadle a platí 1 rok.

Jak jste se připravili na zvýšené hygienické nároky v divadle?

Máme zakoupené dezinfekční stojany a ozónové generátory do hlediště. Na všech WC je již nyní připravená dezinfekce a papírové, jednorázové ručníky. Částečně jsme vymalovali, upravili pokladnu a vestibul divadla. Ostatní záleží na divácích. Je třeba nechodit k pokladně, natož do hlediště divadla, s příznaky respiračních onemocnění.

Nepřišlo mně potvrzení rezervace?

Zřejmě jste uvedli špatný email nebo došlo k nechtěnému překlepu. Pokud máte registraci, přihlaste se, a v odkazu "Můj účet" si můžete zkontrolovat své rezervace a opravit e-mail v odkazu Můj účet. Nemáte-li registraci, ověřte rezervaci telefonicky na 321 727 719 v otevírací době pokladny.