Jak na vstupenky

Rychlý výběr
1) předprodej a vysvětlivky k prodeji
2) možnosti nákupu

3) obchodní podmínky
4) slevy
5) hrací scény - náhled hlediště - řazení sedadel
6) částé otázky


Předprodeje vstupenek - informace zde.

- "pronájem" - u takto označených pořadů odpovídá za organizaci, ceny a prodej vstupenek pořadatel, většinou nemáme celou kapacitu k prodeji
- představení označená jako předplatné skupiny A,B,C,D,E,M a Pohádková hrajeme v rámci předplatného a doprodáváme zbylé vstupenky v zadních řadách, některá skupina může být zcela vyprodaná - více viz PŘEDPLATNÉ
- pohádky pro rodiče s dětmi-každý má svou vstupenku-nelze rodič + dítě na klín
- předprodej začíná pro jednotlivce a zároveň pro firmy na hromadnou objednávku (je-li povolen hromadný prodej)
- v den zahájení předprodeje nelze vstupenky rezervovat, rezervace jsou možné až následující pracovní den
- podle podmínek agentury nebo divadla výjimečně nemusí platit všechny možnosti rezervace a prodeje! 
 

Možnosti rezervace a prodeje (neplatí pro zahájení předprodeje)

Doporučujeme se zaregistrovat a při zahájení prodeje se již jen přihlásit. Na každou objednávku obdržíte potvrzení s informacemi na uvedený email. Platbu převodem zasílejte co nejdříve, nečekejte na nejpozdější termín úhrady uvedený v potvrzení a po termínu platby nezasílejte. Nemáte-li registraci, je nutné vyzvednout vstupenky co nejdříve. Více informací viz Obchodní podmínky.

1. On-line prodej:

K objednávce vstupenek na našich stránkách máte více možností. Z úvodu kliknutím na "PROGRAM A VSTUPENKY" v kostce vlevo nebo v liště nahoře kliknutím na "VSTUPENKY" a dále "vstupenky on-line". Objednání předplatného je podobné, jen místo program kliknete na PŘEDPLATNÉ.    
  • pro možnost slevy je nutné se nejdříve přihlásit a až potom vybírat sedadla (po vyčerpání limitu slev, se sleva nenačte)
  • při objednávce bez registrace jsou jen omezené možnosti platby a vyzvednutí vstupenek - rezervace nelze prodloužit a nemůžeme oznámit změny
  • po přihlášení (či nové registraci) můžete vybrané vstupenky uhradit platební kartou nebo bankovním převodem a vstupenky Vám můžeme zaslat poštou nebo si je sami vytisknete či stáhnete do mobilu v podobě e-Vstupenky
  • nabídka na platbu převodem je pouze u zaslání vstupenek poštou a nemusí být u všech pořadů, platby převodem nejsou automatické, systém upřednostňuje on-line platbu kartou

Podrobný popis rezervací on-line:

  • v programu si vyberte představení a kliknete na odkaz vpravo VSTUPENKY
1. krok / výběr míst - ceny jsou přímo v náhledu hlediště, klikněte na vybraná místa (načítá se plná cena) a dále máte na výběr 2 možnosti:
a) pokud již nechcete vstupenky na žádné další představení kliknout vpravo pod názvem akce na červený odkaz  "Pokračovat"
b) chcete-li rezervovat vstupenky na další představení, pokračujte ve výběru dalších vstupenek kliknutím na červený odkaz "Přidat další položky" a takto vyberte 6 vstupenek najednou a pro ukončení výběru klikněte na odkaz "Pokračovat"
2. krok / obsah košíku - vyberte si způsob doručení a způsob úhrady vstupenek (přečtěte si nápovědu a upozornění viz níže) a pokud je zde možnost "slevy" vyberte si (slevy na kartu divaK se načítají automaticky, pokud je sleva umožněna), klikněte na "Pokračovat"
- "osobně/hotově" vstupenky musí být vyzvednuty do 5 kalendářních dnů v provozní době pokladny - i když zatrháváte "hotově", v pokladně lze zaplatit platební kartou, kartou společnosti Benefity (nikoliv Benefit Plus), Gallery Beta či šeky Up! a Sodexo (nikoliv kartou Sodexo)
- "osobně/on-line kartou
" vstupenky lze vyzvednout až po potvrzení o zaplacení emailem, vyzvednout vstupenky lze kdykoliv v provozní době pokladny nebo až přímo před představením
- "poštou/převodem či on-line kartou
" zasíláme po přijetí platby vstupenky do 5 dnů doporučenou poštou na uvedenou adresu 
- "on-line kartou/eVstupenka" vstupenku si tisknete sami buď přímo z odkazu v potvrzovacím emailu nebo kdykoliv po přihlášení do své registrace a bez nutnosti tisku lze eVstupenku stáhnout do mobilní aplikace
Všechny typy úhrad a způsoby doručení se nenabízí vždy - záleží na počtu dní před pořadem či dalších podmínkách. Více o platební kartě a eVstupence zde.
3. krok /dokončení - pokud jste se nepřihlásili, vyplníte údaje a objeví se potvrzení rezervace s instrukcemi, které Vám automaticky přijde na email, rezervaci si můžete vytisknout
- pokud jste přihlášeni, můžete si zkontrolovat rezervaci v sekci "Můj účet" a změnit způsob platby v detailu rezervace
Nepodaří-li se z jakéhokoliv důvodu rezervace či on-line platba, kontaktujte obchodní oddělení, kde Vám poradí ve všedních dnech od 9 do 14 hodin nebo můžete počkat na uvolnění košíku - místa čekají na dokončení rezervace zhruba půl hodiny. 
 

2. Osobně v pokladně:

  • pokladna (hlavní vstup do divadla) v úterý až sobotu od 10 do 17.30, více Pokladna
    • v pokladně můžete zaplatit hotově, platební kartou, kartou společnosti Benefity (nikoliv Benefit Plus) a kartou Gallery Beta nebo šeky Up! a SODEXO (nikoliv kartou Sodexo)
  • pro přiznání slevy (u některých pořadů) je v pokladnách nutné předložit kartu divaK před vyzvednutím vstupenek
  • kartu divaK je nutné předkládat i při vyzvednutí již zaplacených vstupenek (platba převodem či platební kartou s vyzvednutím osobně)
Pokladna slouží pro odbavení jednotlivých diváků, pro firmy a organizace slouží obchodní oddělení na emailu obchod@divadlokolin.cz. Vstupenky zakoupené v pokladně se neprodávají adresně, proto nelze oznámit zrušené či přeložené představení.


3. Telefonicky na 321 727 711 a 321 727 719:

  • ve všedních dnech od 9 do 14 hodin pondělí až pátek na 321 727 711
  • úterý až sobota od 10 do 17:30 hodin na 321 727 719
  • rezervace s platbou v pokladně platí zpravidla 5 kalendářních dnů a nelze prodloužit
  • rezervace vstupenek lze provádět po nahlášení jména a příjmení 
  • v den zahájení prodeje nelze telefonicky rezervovat (vždy až následující pracovní den)
 
 

Čtrnáct dní před představením je platnost rezervace individuální a v případě vyprodaného představení bude nabídnut pouze prodej v pokladně či on-line se zaplacením platební kartou. V době údržby systému nebo u výjimečných akcí můžeme nabízet jen některé z výše uvedených možností rezervace či nákupu vstupenek.

Pro prázdninové měsíce, vánoční svátky a poslední dny roku může platit jiná provozní doba pokladny i telefonických rezervací, změny naleznete vždy v aktuálně nebo pokladna. V tomto období bude také omezena nabídka způsobu plateb a vyzvednutí vstupenek.


 

Hrací scény, řazení sedadel a náhled hlediště, slevy a bezbariérový přístup viz vstupenky.


Vážení diváci, vyhrazujeme si právo na změnu. V případě změny představení oznámíme změnu divákům, kteří objednávali přes registraci a máme od nich souhlas s GDPR, neneseme však odpovědnost za nenahlášení změn údajů. Zveřejněním mimořádných nabídek nevzniká nárok držitelům dříve zakoupených vstupenek na kompenzaci. Během představení nefotografujte a vypněte prosím mobilní telefony. Upozorňujeme, že zaplacené vstupenky nelze vyměnit ani vrátit. Vstupné vracíme pouze v případě zrušeného představení. Divadlo se otevírá zpravidla půl hodiny před začátkem. U pronájmů odpovídá za organizaci akce pořadatel.