Aktuálně a časté dotazy                 


Vánoční předprodej

Program na pořady v roce 2020 v rámci vánočního předprodeje zveřejníme první adventní neděli. Předprodej vstupenek zahájíme 7. prosince v pokladně divadla od 10 hodin a on-line prodej od 9 hodin. Rezervovat vstupenky bude možné od pondělí 10. 12. 2019.
 

Pokladna divadla bude otevřená do 21. 12. a dále 27. a 28. 12. 2019

V provozní době pokladny (do 21. 12. úterý až sobota) si můžete zakoupit vstupenky, předplatné nebo navštívit městskou galerii od 10 do 17:30 hodin. Vstup posledních návštěvníků do městské galerie je v 17:00 hodin.  

 

GDPR v divadle

Jednou z našich priorit byla i v minulosti ochrana Vašich osobních údajů. V souladu s ochranou osobních údajů (GDPR) jsme zavedli nová opatření, která Vám umožní např. výmaz všech svých údajů, a to jednoduše ve své registraci, atd.

V současné době je nutné obnovit svůj souhlas s evidencí Vašich údajů. Máte-li zájem o zasílání informací, přihlaste se do své registrace (Můj účet) a zde zaškrtněte souhlas s GDPR a zasíláním emailů. Dokument s informacemi naleznete přímo ve své registraci, další informace jsou na našich stránkách v sekci GDPR. 
 

Upgrade prodejního systému a přihlášení do své registrace

Z důvodu aktualizace prodejního systému na nejnovější verzi, která již obsahuje také úpravy nutné vzhledem k Obecnému nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), došlo ke změně přihlášení do registrace. Nově se přihlásíte na "Můj účet" v Úvodu, sekci Program nebo jednoduše přímo při objednávce vstupenky či předplatného, zde naleznete "Můj účet" vpravo nahoře a než budete vkládat místa do košíku, přihlaste se. Návod s malou pomocí zde.

 

On-line rezervace

Nejčastější otázky:

rychlý výběr:
  1. zahájení předprodeje na pořady
  2. obsazenost při zahájení předprodeje - volná místa?
  3. co znamená označení pronájem?
  4. potvrzení rezervace
  5. potvrzení plateb převodem a tisk eVstupenky
  6. problémy registrace
  7. co je eVstupenka a jak na platbu kartou on-line
  8. problémy s tiskem eVstupenky
  9. slevy
  10. vyzvednutí vstupenek v pokladně/prodloužení rezervace
  11. pozdní platba převodem
  12. u objednávky se mně nenabízí všechny způsoby plateb, co mám dělat
  13. vyzvednutí vstupenek zaplacených převodem či platební kartou
1) Kdy zahájíte předprodej vstupenek?
  • předprodeje vstupenek na jednotlivé pořady zahajujeme zpravidla první a třetí sobotu v měsíci
  • pořady dáváme do předprodeje na základě uzavřených smluv
  • termín předprodeje naleznete na našich stránkách v sekci "PROGRAM" u jednotlivých pořadů a dále na budově divadla na světelném panelu
  • podrobné informace k předprodejům naleznete zde
1a) Jak nakupovat v den zahájení předprodeje?
  • doporučujeme si předem vytvořit registraci
  • v 9 hodin zaktualizujte údaje a u představení se vpravo objeví "VSTUPENKY", klikněte na ně
  • vyberte si sedadla a vložte je do košíku, dále klikněte na + Přidat další položky nebo Pokračovat (pokud již nechcete objednat další představení), pokud jsou místa červeně přeškrtnutá, dejte ihned "zpět" tlačítkem přímo v sálu hlediště (pod obsahem košíku)! - nikdy ne šipkou mimo web divadla!
  • vyberte jiná sedadla, vložte do košíku, dejte Pokračovat, vyberte platbu a způsob vyzvednutí a dokončete, obdržíte potvrzení na email, ve kterém naleznete další informace
    • o některé představení je tak velký zájem, že je vyprodané během několika minut, na internetu jsme v čase zahájení prodeje zaznamenali 1000 zájemců, a jejich požadavky přesahují několikanásobně kapacitu hlediště
    • doporučujeme vydržet u počítače, protože dost zájemců nedokončí rezervaci, ta se uvolní z košíku za 30 minut a místa jsou opět automaticky uvolněná do prodeje
  • v den zahájení prodeje prodáváme od 10 hodin v pokladně, od 9 hodin na internetu a evidujeme hromadné objednávky firem na fakturu, které jsou však v případě velkého zájmu o některé představení limitovány a posazeny do zadních řad či jsou zcela zamítnuty, v případě akceptace hromadných objednávek pro firmy je poměr vstupenek zhruba 100 míst pro objednávky a 400 pro jednotlivce
  • vyprodaná představení se snažíme zajistit opakovaně
  • rezervace vstupenek je možná až následující pracovní den on-line i telefonicky
1b) Jak na představení o které je největší zájem?
  • obzvlášť lukrativní titul prodáváme podle podmínek smlouvy
  • předprodej může být pouze v pokladně či pouze on-line a počet vstupenek na osobu je vždy limitovaný
2) Jak to, že zahajujete prodej a u představení jsou volná jen zadní místa?
  • celá kapacita hlediště se prodává jen u akcí mimo předplatné
  • je-li u představení skupina A,B,C....., jedná se o představení, které hrajeme v rámci předplatného a zahájení prodeje se týká jen zbylých míst - tedy míst neprodaných v balíčku předplatném
  • počet zbylých míst se liší podle vyprodanosti skupin - skupina C a Pohádková je celá vyprodaná v předplatném, v ostatních skupinách nejsou nikde volná místa v předních řadách
  • u akcí označených jako pronájem si prodej vstupenek organizuje pořadatel, který také většinou dává do prodeje jen část vstupenek podle svého uvážení
3) Co je to pronájem?
  • jako pronájem označujeme tituly, které pořádá cizí organizace, divadlo na ně poskytne pouze prostory
    • na většinu pronájmu tudíž nemůžeme poskytnout naše slevy, ceny určuje nájemce
    • prodej vstupenek se řídí uzavřenou smlovou, mohou se prodávat rok či týden dopředu
    • za organizaci pořadu i prodej vstupenek odpovídá pořadatel
4) Nepřišlo mně potvrzení rezervace?
  • byl uveden špatný email nebo došlo k nechtěnému překlepu v emailu
    • pokud jste zaregistrovaní, přihlaste se a v odkazu "Můj účet" si můžete zkontrolovat své rezervace
    • opravte e-mail v odkazu "Můj účet" a v sekci "Úprava údajů"
    • nemáte-li registraci, ověřte rezervaci telefonicky na 321 727 711
5) Platba převodem proběhla z mého účtu a nepřišlo mně potvrzení platby/eVstupenky nedorazily?
  • úhrada platby převodem není zautomatizovaná, potvrzení může trvat až 5 dnů
  • z emailu nemusíte eVstupenku tisknout, email je zasílán hlavně jako potvrzení o nákupu = přijetí platby
  • pokud email z jakéhokoliv důvodu nepřijde a vstupenka je zaplacená, přihlaste se na naše stránky na "Můj účet" a zkontrolujte rezervaci
  • po přihlášení, v odkazu "Můj účet", uvidíte po zpracování platby odkaz na eVstupenku a účtenku
6) Mám registraci, ale nemůžu se přihlásit?
  • k přihlášení potřebujete svůj e-mail a heslo, přihlašovací e-mail Vám může připomenout obchodní oddělení, heslo však je tajné 
  • nevzpomenete-li si na heslo, klikněte na "Zaslat nové heslo"
  • heslo přesně zkopírujte (stiskněte zároveň Ctrl+C), vložte heslo (Ctrl+V) místo teček a přihlaste se pod svým e-mailem
    • v kolonce "Úprava údajů" si heslo změňte
  • pokud jste Majitelem divácké karty, nemůžete vytvořit další registraci, protože se Vám slevy nebudou v nové registraci načítat
  • po vydání karty divaK se Vaše registrace nemění, pouze se nově objeví karta po přihlášení v odkazu "Věrnostní program"
  • problémy s registrací nelze vyřešit v pokladně, kontaktujte obchodní oddělení na 321 727 711
7) Nemůžu vytisknout eVstupenku ze zaslaného potvrzení na můj email (odkaz pro vytištění eVstupenky nefunguje)
  • odkaz k tisku eVstupenky je zasílán systémem automaticky, eVstupenku nelze zaslat opakovaně
  • z emailu nemusíte eVstupenku tisknout, email je zasílán hlavně jako potvrzení o nákupu - přijetí platby
  • pokud email z jakéhokoliv důvodu nepřijde a vstupenka je zaplacená, přihlaste se na naše stránky a po přihlášení v odkazu "Můj účet" je po zaplacení odkaz na tisk eVstupenky v sekci "Mé nákupy"
  • eVstupenky je třeba objednávat po přihlášení do své registrace, byla-li Vám vytvořena automatická dočasná rezervace, doporučujeme si změnit heslo, aby bylo možné využít registrace pro tisk či stáhnutí eVstupenky opakovaně (pokud původně vytištěnou ztratíte), upozorňujeme však, že vstup na eVstupenku bude umožněn jen 1x, a to prvnímu předkladateli eVstupenky
  • k vytištění eVstupenky je nutný program umožňující tisk dokumentu ve formátu PDF (např. Adobe Acrobat Reader) 
8) Nemůžu vytisknout eVstupenku z odkazu "Můj účet"?
  • došlo k přihlášení, ale nic v mých rezervacích nevidím
    • eVstupenku lze vytisknout až po potvrzení platby - zpráva o přijetí platby je zaslaná na uvedený email
    • nejdříve si zkontrolujte, zda máte správně nastavený filtr = datum vytvoření rezervace, stav rezervace
    • možná jste přihlášeni v jiné registraci, než na kterou byla objednaná vstupenka (vytvořili jste si více registrací)
    • pokud jste eVstupenku nevytiskli, vstupenku Vám můžeme vytisknout v pokladně před představením
  • u platby převodem je nutné respektovat nejpozdější datum úhrady, které najdete na potvrzení rezervace, při pozdní platbě zasíláme částku zpět
9) Nenačetla se mně sleva na diváckou kartu?
  • pro správné načtení slevy se musíte nejdříve přihlásit na "Můj účet", a až potom vybírat vstupenky
  • slevy u on-line rezervací se načítají pouze u nových diváckých karet - více informací v odkazu divácké karty
  • jsem přihlášený/á, ale cena ve 2. kroku rezervace (obsah košíku) je stále stejná jako v 1. kroku při výběru míst
    • sleva neplatí na všechny pořady - máte zjištěno, že sleva na Vámi vybraný pořad se poskytuje?
    • ověřte si, zda máte platnou diváckou kartu (po přihlášení v odkazu "Věrnostní program")
    • nehlásíte se do registrace, na kterou máte vydanou diváckou kartu - vytvořili jste si více registrací
    • pokud problém přetrvává volejte obchodní oddělení na 321 727 711 od 9 do 14 hodin
  • další případné slevy a jejich možnost uplatnění naleznete zde - více o slevách
10) Nestíhám vyzvednout vstupenky v pokladně?
  • pokud máte registraci, přihlaste se a v odkazu "Můj účet" klikněte na "detail" a změňte způsob platby
  • využívejte převod z účtu na účet divadla nebo platební kartu
  • nemáte-li registraci, nelze využívat další služby divadla - vstupenky však může vyzvednout kdokoliv
  • rezervaci nelze prodloužit
  • máte-li vstupenky již zaplacené převodem či platební kartou, můžete vstupenky vyzvednout až před představením
11) Nestihl/a jsem (zapomněl/a) uhradit vstupenky převodem
  • platbu po termínu, který je u potvrzení rezervace, již v žádném případě nezasílejte
  • přihlaste se na naše stránky a v odkazu "mé rezervace" se přesvědčte, zda je rezervace ještě aktivní a zaplaťte rezervaci platební kartou či ihned v pokladně divadla
  • v případě jiných nejasností kontaktujte obchodní oddělení
12) U objednávky (rezervace) se mně nenabízí všechny možnosti platby?
  • u některého pořadu, nabízíme omezený výběr způsobu plateb, většinou je to na přání agentury
  • u pořadu o který je velký zájem či je téměř vyprodaný, nabízíme jen platbu kartou
  • 14 dnů před konáním pořadu již nelze platit převodem a zasílat vstupenky poštou
  • v období dovolených či vánočních svátků a posledních dnů v roce nelze platit převodem, platby převodem se nepotvrzují automaticky
  • nenabídne-li se možnost úhrady převodem a přesto bude rezervace zaplacená na účet, je automaticky stornovaná
  • vždy je třeba respektovat pouze nabízené možnosti platby
13) Kdy si můžu vyzvednout vstupenky zaplacené převodem z účtu nebo platební kartou?
  • počkejte na potvrzení nákupu po přijetí platby na náš účet
  • potvrzení plateb převodem není zautomatizované, může trvat až 5 dnů
  • platbu si můžete také kontrolovat po přihlášení na naše stránky v odkazu "Můj účet"
  • po přijetí platby a potvrzení nákupu si můžete vstupenky vyzvednout kdykoliv v provozní době pokladny
    • úterý až sobota 10-17.30 hodin - aktuálně si zkontrolujte otevírací dobu zde
  • vstupenky lze také vyzvednout až před samotným pořadem, nejdéle však 5 minut před začátkem pořadu, na který máte zakoupené vstupenky

Obchodní podmínky (reklamační řád)

Zakoupením vstupenky divák přistupuje na následující obchodní podmínky:

  • Změna programu vyhrazena.
  • Vstupenka je cenina, bez vstupenky nelze vstoupit do hlediště a za ztracené vstupenky ani karty nelze vystavit duplikát ani jiná náhrada vstupenek.
  • Na karty divadla není žádný právní nárok a v případě nedodržení pravidel je karta zablokována a místa automaticky bez oznámení zrušena.
  • Vstupenky je nutné uchovávat na bezpečném místě proti jejich zneužití.
  • Padělání vstupenky je trestné, jakýkoliv cizí zásah na vstupence činí vstupenku neplatnou a jejímu majiteli nebude umožněn vstup.
  • Zakoupené vstupenky se nevrací ani nevyměňují.
  • Při zakoupení vstupenek si zkontrolujte správnost údajů na vstupence, na pozdější reklamace nemůže být brán zřetel.
  • Vstupné se vrací pouze v případě zrušeného představení, není-li stanoveno jinak. Informace vydává obchodní oddělení divadla.
  • Při změně termínu představení v průběhu roku se vstupenky nevyměňují. Nový termín je zveřejněn na našem webu.
  • V případě zrušení představení lze vstupenky vrátit či vyměnit dle instrukcí, a to nejpozději 1 měsíc od původního data představení.
  • Náhrada jiných nákladů (doprava, ubytování apod.) se neposkytuje.
  • Vznikne-li nečekaná technická závada, ale je odehráno celé představení, není nárok na finanční kompenzaci.
  • Zveřejněním mimořádných akčních nabídek nevzniká nárok držitelům dříve zakoupených vstupenek na kompenzaci.
  • Rezervace (nezaplacená) je platná 7 kalendářních dnů od data objednávky. Úmyslně nepravdivě vyplněné údaje v objednávce či opakovaná, uměle prodlužovaná, internetová rezervace může být bez náhrady zrušená a daná do prodeje ostatním zájemcům.
  • V případě porušení obchodních podmínek (nepravdivé údaje či uměle prodlužovaná rezervace více jak měsíc) dojde k vymazání z adresáře divadla.
  • V případě rezervace na představení konané v době do 7 dnů od data objednávky je její platnost individuální.
  • Nevyzvednuté (nezaplacené) rezervace se automaticky ruší a vstupenky jsou uvolněny zpět do volného prodeje.
  • Zaplacené vstupenky s osobním vyzvednutím na pokladně divadla je nutno vyzvednout nejpozději 10 minut před představením.
  • Upozorňujeme diváky, že po začátku představení není dovolen vstup do hlediště.
  • Pořizování audio-video záznamů v průběhu představení/koncertů je zakázáno.
  • Umístění vozíku je nutné dodržovat a neúčast diváka na vozíku na objednaní představení je nutno odhlásit. 
  • Držitelé vstupenek jsou povinni řídit se pravidly stanovenými pořadatelem akce a instrukcemi hledištního personálu.
  • Majitel Vstupenky je povinen na vyzvání Pořadatele předložit platný průkaz totožnosti.
  • Do hlavního sálu není povoleno přenášet nápoje, k občerstvení jsou v divadle vyhrazené prostory.
  • V celém divadle je zákaz kouření.
  • Dotazy či případné reklamace zasílejte na info@divadlokolin.cz.
Ochrana osobních údajů

GDPR - ochrana osobních údajů

Městské divadlo Kolín dbá o ochranu Vašich osobních údajů a zavázalo se tyto údaje chránit v souladu s transparentností, etickými informačními postupy a platnými zákony na ochranu osobních údajů̊, včetně Obecného nařízení na ochranu osobních údajů (dále jen GDPR). Městské divadlo Kolín v souladu s ustanoveními GDPR získává a zpracovává osobní údaje Majitelů vstupenek především v rozsahu jméno, příjmení, adresa, telefonní / emailový kontakt, a to pro účely správy závazkových právních vztahů, které vznikají uzavřením smlouvy, mezi Majitelem vstupenek a Městským divadlem Kolín v souvislosti s koupí Vstupenek na konkrétní akci. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné. Více o GDPR zde.

Upozorňujeme, že divadlo neodpovídá za organizaci akcí v režimu PRONÁJEM, protože není pořadatelem akce.