E-VSTUPENKA

Je nejvyhledávanějším způsobem nákupu vstupenek. Elektronickou vstupenku je nutné si vytisknout na vlastní tiskárně doma či v kanceláři. Vytištěná vstupenka A4 formátu obsahuje unikátní čárový kód a další podrobnosti týkající se kulturní akce. Evstupenku můžete uhradit i bankovním převodem.

 
  • tisk eVstupenky po zaplacení platební kartou, proveďte až za chvíli po dokončení platební transakce v bance
  • eVstupenku s platbou převodem na účet můžete vytisknout až po přijetí platby na náš účet
  • odkaz k tisku eVstupenky obdržíte na email, při platbě převodem může trvat zaslání potvrzení nákupu až 5 dnů
  • pokud email z jakéhokoliv důvodu nepřijde a eVstupenku jste uhradili, přihlaste se na naše stránky a zkontrolujte svou rezervaci
    • z toho důvodu velmi doporučujeme využít automatického vytvoření krátkodobého účtu do systému Colosseum a po přihlášení si nastavit vlastní heslo v sekci Mé údaje, opětovné zaslání eVstupenky není možné
  • po přihlášení v sekci "Mé rezervace" naleznete po přijetí platby na náš účet odkaz na tisk eVstupenky
  • k vytištění eVstupenky je nutný program umožňující tisk dokumentu ve formátu PDF (např. Adobe Acrobat Reader)
  • tisk eVstupenky je nejlepší provést z našich stránek po přihlášení v odkazu "Mé rezervace"
  • eVstupenku nezmenšujte ani jinak neupravujte, ale je možné tisknout 2 eVstupenky na A4 (druhou na opačné straně z pohledu první vstupenky=obě vstupenky budou natištěné na jedné straně listu, rub listu zůstane čistý)

Platební karta

Jak platit vybrané vstupenky prostřednictvím platební karty online

Rezervační systém Vás přesměruje do platebního systému GP webpay, kde budete vyzváni k zadání údajů o Vaší kartě, kterou budete vstupenky hradit (číslo a platnost karty, kontrolní kód – CVC 2, CVV2-viz níže). Pokud bude úhrada vstupenek neúspěšná, postupujte podle instrukcí, které se Vám zobrazí nebo vyčkejte zhruba půl hodiny na uvolnění míst.
K neúspěšnému dokončení platby může dojít z následujících důvodů:
•    omylem vyplněny špatné údaje o platební kartě
•    v době platby nebyla na účtu zákazníka dostatečná hotovost k provedení platby
•    platební karta nemá povolené použití pro transakce na internetu (budete-li ji chtít použít, obraťte se přímo na vydavatele karty - Vaši banku)
•    technický problém nebo jiný problém s kartou - expirace, překročen limit, technický problém v autorizačním centru apod.



Nyní v nabídce online platba s osobním vyzvednutím vstupenek v pokladně divadla před představením, není tedy podmínkou mít tiskárnu a volit jen elektonickou vstupenku (eVstupenku). Tisk vstupenek obstaráme za Vás v pokladně divadla.