Aktuálně a časté dotazy                 


Předplatné 2018

Všem předplatitelům večerních skupin jsme rozeslali přednostně nabídku "Předplatné 2018" spolu s rezervačním listem a informacemi dne 4. 10. V pokladně lze platit hotově, platebními kartami i kartou Benefity a Gallery Beta. Upozorňujeme, že předplatné nelze hradit šeky! Předplatné je možné hradit také převodem z účtu, do variabilního symbolu je nutné uvést číslo rezervace. Platby přijímáme do 31. října 2017.
 

Vstupenky do divadelního klubu

V sobotu dne 25. března zahajujeme od 14 hodin předprodej na všechny pořady v roce 2017 do divadelního klubu. Novinkou je festiválek SCAPINO BLUES FEST LIVE. Podrobný program naleznete na našich stránkách 22. března.
 

On-line rezervace

Nejčastější otázky:

rychlý výběr:
  1. rezervace při zahájení prodeje
  2. obsazenost při zahájení prodeje - volná místa?
  3. co znamená označení pronájem?
  4. potvrzení rezervace
  5. potvrzení plateb převodem a tisk eVstupenky
  6. problémy registrace
  7. co je eVstupenka a jak na platbu kartou on-line
  8. problémy s tiskem eVstupenky
  9. slevy
  10. vyzvednutí vstupenek v pokladně/prodloužení rezervace
  11. pozdní platba převodem
  12. u objednávky se mně nenabízí všechny způsoby plateb, co mám dělat
  13. vyzvednutí vstupenek zaplacených převodem či platební kartou
1) Problémy on-line rezervací při zahájení prodeje?
  • on-line rezervace fungují bezchybně, výjimka může nastat v prvních minutách při zahájení prodeje, kdy z důvodu obrovského zájmu může dojít k přetížení sítě a zpomalení rezervací
  • platí, že internetové rezervace jsou nejpohodlnější a nejrychlejší možností, alternativou je zakoupení vstupenek v pokladně divadla
  • prakticky jen z důvodu zahájení prodeje si platíme server hosting i rezervační systém u nejlepší firmy, lepší alternativa neexistuje
1a) Jak rezervovat při zahájení prodeje?
  • předem si vytvořte registraci a před 14 hodinou se již jen přihlaste a klikněte na PROGRAM
  • ve 14 hodin zaktualizujte údaje a u představení se vpravo objeví "VSTUPENKY", klikněte na ně
    • upozorňujeme, že se pořady načítají postupně během 20 minut (povolení k otevření náhledu míst je již 10 minut předem, ale pro prodej se některé pořady načtou až ve 14:30 hodin!, ale pro všechny on-line zájemce stejně)
  • vyberte si sedadla a dejte Vybrat další vstupenky nebo Pokračovat (pokud již nechcete objednat další představení), když se místa objeví červeně přeškrtnutá, dejte ihned "zpět" tlačítkem přímo v sálu hlediště (pod obsahem košíku)!!! - nikdy ne šipkou mimo web divadla
  • vyberte jiná sedadla a dejte Pokračovat, vyberte platbu a způsob vyzvednutí a dokončete, obdržíte potvrzení na email, ve kterém naleznete informace o platnosti rezervace, pokladně nebo o úhradě převodem
    • o některé představení je tak velký zájem, že je vyprodané během několika minut, na internetu jsme v čase zahájení prodeje zaznamenali 1000 zájemců, a jejich požadavky přesahují několikanásobně kapacitu hlediště
    • snažte se objednávat rychle, způsob platby můžete opravit až dodatečné po kliknutí na "mé rezervace"
    • doporučujeme vydržet u počítače, protože dost zájemců nedokončí rezervaci, ta se uvolní z košíku za 15 minut a místa jsou opět automaticky uvolněná do prodeje
    • také se může stát, že jsou naše stránky přetížené a objednávání je pomalé, opět doporučujeme vydržet a zkoušet rezervace opakovaně
  • v den zahájení prodeje prodáváme na internetu i v pokladně a ještě jsou zde rezervovány hromadné objednávky firem na fakturu, které jsou však v případě velkého zájmu o některé představení limitovány a posazeny do zadních řad či jsou zcela zamítnuty, v případě akceptace hromadných objednávek pro firmy je poměr vstupenek zhruba 100 míst pro objednávky a 400 pro jednotlivce
  • nově si předplatitelé můžou on-line koupit vstupenky na červenou diváckou kartu 1 den před zahájením prodeje, ale počet míst je omezen tak, aby poměrná část zbyla na volný prodej
  • objednáváte-li poprvé, nacvičte si rezervaci předem na představení, které se již prodává, rezervaci můžete stornovat po kliknutí na "mé rezervace"
  • stále pracujeme na zlepšení rezervací, kapacita hlediště se však nezvýší, vyprodaná představení objednáváme opakovaně
  • rezervace vstupenek trvá 5 dnů, poté se automaticky stornují a jsou nabídnuty dalším zájemcům, sledujte naše stránky
  • registrace není povinná, rezervovat vstupenky lze i přes rychlou rezervaci, ale zde je omezený výběr možností platby, rezervaci si nemůžete zkontrolovat a po vyzvednutí vstupenek Vaše údaje zmizí, takže nemůžeme např. oznámit změnu představení, atd.
1b) Jak nejlépe rezervovat představení o které je největší zájem?
  • obzvlášť lukrativní titul je bohužel obsazený během několika minut po zahájení prodeje, tituly se snažíme zajistit opakovaně
  • začněte místa rezervovat jako první a dejte ihned Pokračovat a dokončete objednávku, v případě, že máte zájem o další představení, vytvořte další objednávku se všemi tituly, které ještě chcete vidět
  • pokud v obsahu košíku máte červeně přeškrtnutá místa, znamená to, že jste se v jednom okamžiku střetli s dalšími zájemci - dejte ihned "zpět" tlačítkem přímo v sálu hlediště (pod obsahem košíku)!!! - nikdy ne šipkou mimo web divadla a vyberte další místa  
  • pokud neuspějete, vydržte u počítače, protože dost zájemců nedokončí rezervaci, a ta se uvolní z košíku za 15 minut a místa jsou opět automaticky uvolněná do prodeje
  • poslední možností je, že nevyzvednuté rezervace po 5 dnech propadnou nebo je někdo sám uvolní do prodeje, neboť tuto službu nabízíme v odkazu "Mé rezervace" 
2) Jak to, že zahajujete prodej a u představení jsou volná jen zadní místa?
  • celá kapacita hlediště se prodává jen u akcí označených "mimo předplatné", ale i zde mají předplatitelé přednostní právo nákupu na novou diváckou kartu 1 den před zahájením prodeje na omezený počet míst
  • je-li u představení skupina A,B,C....., jedná se o představení, které hrajeme v rámci předplatného a zahájení prodeje se týká jen zbylých míst - tedy míst neprodaných v balíčku předplatném
  • počet zbylých míst se liší podle vyprodanosti skupin - skupina C a Pohádková je celá vyprodaná v předplatném, v ostatních skupinách nejsou nikde volná místa v předních řadách
  • u akcí označených jako pronájem si prodej vstupenek organizuje pořadatel, který také většinou dává do prodeje jen část vstupenek podle svého uvážení
3) Co je to pronájem?
  • jako pronájem označujeme tituly, které pořádá cizí organizace, divadlo na ně poskytne pouze prostory
    • na většinu pronájmu tudíž nemůžeme poskytnout naše slevy, ceny určuje nájemce
    • prodej vstupenek se řídí uzavřenou smlovou, mohou se prodávat rok či týden dopředu
    • za organizaci pořadu i prodej vstupenek odpovídá pořadatel
4) Nepřišlo mně potvrzení rezervace?
  • byl uveden špatný email nebo došlo k nechtěnému překlepu v emailu
    • pokud jste zaregistrovaní, přihlaste se a v odkazu "mé rezervace" si můžete zkontrolovat své rezervace
    • opravte e-mail v odkazu "mé údaje"
    • nemáte-li registraci, ověřte rezervaci telefonicky na 321 727 719
5) Platba převodem proběhla z mého účtu a nepřišlo mně potvrzení platby/eVstupenky nedorazily?
  • úhrada platby převodem není zautomatizovaná, platby potvrzujeme ručně na základě výpisu z banky, potvrzení tak může trvat až 5 dnů
  • z emailu nemusíte eVstupenku tisknout, email je zasílán hlavně jako potvrzení o platbě
  • pokud email z jakéhokoliv důvodu nepřijde a vstupenka je zaplacená, přihlaste se na naše stránky a zkontrolujte rezervaci
  • po přihlášení, v kolonce "Mé rezervace", uvidíte po zpracování platby odkaz na tisk eVstupenky 
6) Mám registraci, ale nemůžu se přihlásit?
  • k přihlášení potřebujete svůj e-mail a heslo, přihlašovací e-mail Vám může připomenout obchodní oddělení, heslo však je tajné 
  • nevzpomenete-li si na heslo, klikněte na "zaslat nové heslo"
  • heslo přesně zkopírujte (stiskněte zároveň Ctrl+C), vložte heslo (Ctrl+V) místo teček a přihlaste se pod svým e-mailem
    • v kolonce "mé údaje" si heslo změňte
  • pokud jste Majitelem divácké karty, nemůžete vytvořit další registraci, protože se Vám slevy nebudou v nové registraci načítat
  • po vydání karty divaK se Vaše registrace nemění, pouze se nově objeví karta po přihlášení v odkazu "Věrnostní program"
  • problémy s registrací nelze vyřešit v pokladně, kontaktujte obchodní oddělení
7) Nemůžu vytisknout eVstupenku ze zaslaného potvrzení na můj email (odkaz pro vytištění eVstupenky nefunguje)
  • odkaz k tisku eVstupenky je zasílán systémem automaticky, eVstupenku nelze zaslat opakovaně
  • z emailu nemusíte eVstupenku tisknout, email je zasílán hlavně jako potvrzení o platbě
  • pokud email z jakéhokoliv důvodu nepřijde a vstupenka je zaplacená, přihlaste se na naše stránky a zkontrolujte rezervaci
  • po přihlášení v odkazu "mé rezervace" je po zaplacení odkaz na tisk eVstupenky
  • eVstupenky je třeba objednávat po přihlášení do své registrace, byla-li Vám vytvořena automatická dočasná rezervace, doporučujeme si změnit heslo, aby bylo možné využít registrace pro tisk eVstupenky
  • k vytištění eVstupenky je nutný program umožňující tisk dokumentu ve formátu PDF (např. Adobe Acrobat Reader) 
8) Nemůžu vytisknout eVstupenku z odkazu "mé rezervace"?
  • došlo k přihlášení, ale nic v mých rezervacích nevidím
    • eVstupenku lze vytisknout až po potvrzení platby - zpráva o přijetí platby je zaslaná na uvedený email
    • nejdříve si zkontrolujte, zda máte správně nastavený filtr = datum vytvoření rezervace, stav rezervace
    • možná jste přihlášeni v jiné registraci, než na kterou byla objednaná vstupenka (vytvořili jste si více registrací)
    • pokud jste eVstupenku nevytiskli, vstupenku Vám můžeme vytisknout v pokladně před představením
  • u platby převodem je nutné respektovat nejpozdější datum úhrady, které najdete na potvrzení rezervace 
9) Nenačetla se mně sleva na diváckou kartu?
  • pro správné načtení slevy se musíte nejdříve přihlásit, a až potom vybírat vstupenky
  • slevy u on-line rezervací se načítají pouze u nových diváckých karet - více informací v odkazu divácké karty
  • jsem přihlášený/á, ale cena ve 2. kroku rezervace (obsah košíku) je stále stejná jako v 1. kroku při výběru míst
    • sleva neplatí na všechny pořady - máte zjištěno, že sleva na Vámi vybraný pořad se poskytuje?
    • ověřte si, zda máte platnou diváckou kartu (po přihlášení v odkazu "Věrnostní program")
    • nehlásíte se do registrace, na kterou máte vydanou diváckou kartu - vytvořili jste si více registrací
    • pokud problém přetrvává volejte obchodní oddělení na 321 727 719 od 10 do 17 hodin
  • další případné slevy a jejich možnost uplatnění naleznete zde - více o slevách
10) Nestíhám vyzvednout vstupenky v pokladně?
  • pokud máte registraci, přihlaste se a v kolonce "mé rezervace" klikněte na "detail" a změňte způsob platby
  • využívejte převod z účtu na účet divadla nebo platební kartu - poslední den rezervace lze zaplatit pouze platební kartou
  • nemáte-li registraci, nelze využívat další služby divadla - vstupenky však může vyzvednout kdokoliv
  • rezervaci nelze prodloužit
  • máte-li vstupenky již zaplacené převodem či platební kartou, můžete vstupenky vyzvednout až před představením
11) Nestihl/a jsem (zapomněl/a) uhradit vstupenky převodem
  • platbu po termínu, který je u potvrzení rezervace, již v žádném případě nezasílejte
  • přihlaste se na naše stránky a v odkazu "mé rezervace" se přesvědčte, zda je rezervace ještě aktivní a zaplaťte rezervaci platební kartou či ihned v pokladně divadla
  • v případě storna rezervace či jiných nejasností kontaktujte obchodní oddělení
12) U objednávky (rezervace) se mně nenabízí všechny možnosti platby?
  • u některého pořadu, nabízíme omezený výběr způsobu plateb, většinou je to na přání agentury
  • u pořadu o který je velký zájem či je téměř vyprodaný, můžeme nabízet jen platbu kartou
  • 14 dnů před konáním pořadu již nelze platit převodem a zasílat vstupenky poštou
  • v období dovolených či vánočních svátků a posledních dnů v roce nelze platit převodem, platby převodem se nepotvrzují automaticky
  • nenabídne-li se možnost úhrady převodem a přesto bude rezervace zaplacená na účet, je automaticky stornovaná
  • vždy je třeba respektovat pouze nabízené možnosti platby
13) Kdy si můžu vyzvednout vstupenky zaplacené převodem z účtu nebo platební kartou?
  • počkejte na potvrzení nákupu po přijetí platby na náš účet
  • potvrzení plateb převodem není zautomatizované, může trvat až 5 dnů
  • platbu si můžete také kontrolovat po přihlášení na naše stránky v odkazu "Mé rezervace"
  • po přijetí platby a potvrzení nákupu si můžete vstupenky vyzvednout kdykoliv v provozní době pokladny
    • úterý až sobota 10-17.30 hod., hrajeme-li večerní pořad, na které prodáváme vstupenky je pokladna otevřena hodinu před začátkem
  • vstupenky lze také vyzvednout až před samotným pořadem, nejdéle však 10 minut před začátkem

Obchodní podmínky (reklamační řád)

Zakoupením vstupenky divák přistupuje na následující obchodní podmínky:

  • Změna programu vyhrazena.
  • Vstupenka je cenina, bez vstupenky nelze vstoupit do hlediště a za ztracené vstupenky ani karty nelze vystavit duplikát ani jiná náhrada vstupenek.
  • Na karty divadla není žádný právní nárok a v případě nedodržení pravidel je karta zablokována a místa automaticky bez oznámení zrušena.
  • Vstupenky je nutné uchovávat na bezpečném místě proti jejich zneužití.
  • Padělání vstupenky je trestné, jakýkoliv cizí zásah na vstupence činí vstupenku neplatnou a jejímu majiteli nebude umožněn vstup.
  • Zakoupené vstupenky se nevrací ani nevyměňují.
  • Při zakoupení vstupenek si zkontrolujte správnost údajů na vstupence, na pozdější reklamace nemůže být brán zřetel.
  • Vstupné se vrací pouze v případě zrušeného představení, není-li stanoveno jinak. Informace vydává obchodní oddělení divadla.
  • Při změně termínu představení v průběhu roku se vstupenky nevyměňují. Nový termín je zveřejněn na našem webu.
  • V případě zrušení představení lze vstupenky vrátit či vyměnit dle instrukcí, a to nejpozději 1 měsíc od původního data představení.
  • Náhrada jiných nákladů (doprava, ubytování apod.) se neposkytuje.
  • Vznikne-li nečekaná technická závada, ale je odehráno celé představení, není nárok na finanční kompenzaci.
  • Zveřejněním mimořádných akčních nabídek nevzniká nárok držitelům dříve zakoupených vstupenek na kompenzaci.
  • Rezervace (nezaplacená) je platná 5 kalendářních dnů od data objednávky. Úmyslně nepravdivě vyplněné údaje v objednávce či opakovaná, uměle prodlužovaná, internetová rezervace může být bez náhrady zrušená a daná do prodeje ostatním zájemcům.
  • V případě rezervace na představení konané v době do 7 dnů od data objednávky je její platnost individuální.
  • Nevyzvednuté (nezaplacené) rezervace se automaticky ruší a vstupenky jsou uvolněny zpět do volného prodeje.
  • Zaplacené vstupenky s osobním vyzvednutím na pokladně divadla je nutno vyzvednout nejpozději 15 minut před představením.
  • Upozorňujeme diváky, že po začátku představení není dovolen vstup do hlediště.
  • Pořizování audio-video záznamů v průběhu představení/koncertů je zakázáno.
  • Umístění vozíku je nutné dodržovat a neúčast diváka na vozíku na objednaní představení je nutno odhlásit. 
  • Držitelé vstupenek jsou povinni řídit se pravidly stanovenými pořadatelem akce a instrukcemi hledištního personálu.
  • Majitel Vstupenky je povinen na vyzvání Pořadatele předložit platný průkaz totožnosti.
  • Do hlavního sálu není povoleno přenášet nápoje, k občerstvení jsou v divadle vyhrazené prostory.
  • V celém divadle je zákaz kouření, s výjimkou kuřárny.
  • Dotazy či případné reklamace zasílejte na info@divadlokolin.cz.
Ochrana osobních údajů

Městské divadlo Kolín v souladu s ustanoveními 101/2000 Sb., Zákona o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů (dále jen Zákon o ochraně osobních údajů), získává a zpracovává osobní údaje Majitelů vstupenek především v rozsahu jméno, příjmení, adresa, telefonní / emailový kontakt, a to pro účely správy závazkových právních vztahů, které vznikají uzavřením smlouvy, mezi Majitelem vstupenek a Městským divadlem Kolín v souvislosti s koupí Vstupenek na konkrétní akci. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné.

Zakoupením vstupenky uděluje Majitel vstupenky ve smyslu ust. § 5 zákona o ochraně osobních údajů Městskému divadlu Kolín souhlas ke zpracování jeho osobních údajů pro výše uvedený účel. Práva Majitele vstupenky dle ustanovení § 21 zákona o ochraně osobních údajů zůstávají zachovány.

Městské divadlo Kolín se zavazuje, že získané osobní údaje v souladu s ustanoveními § 13 a násl. zákona o ochraně osobních údajů bude chránit před náhodnou ztrátou, nedovoleným přístupem a zpřístupněním, jakož i před jakýmikoli jinými nedovolenými formami jejich zpracovávání a zároveň se zavazuje v souladu s ustanoveními zákona o ochraně osobních údajů zachovávat mlčenlivost o získaných osobních údajích.

Upozorňujeme, že divadlo neodpovídá za vstupenky ani organizaci akcí v režimu PRONÁJEM, protože není pořadatelem akce.